slmt dtg

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 1 Mei 2011

siren oh siren.... lalalala~

Oh my god... dh genap pun umurku menjadi 23 tahun... tua dah ke ak nie???  hihi....
btw hari ni merupakan besday yang paling membencikan jgak la... nak tahu kenapa??
ok2...ceritanya bermula gini... pada malam yang dingin dan sejuk serta nyaman....
sedang enak aku diulit mimpi yang indah-indah... tiba-tiba telingaku dibingitkan oleh bunyi siren kebakaran yang berbunyi nyaring bangat..... krriiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tersentak tol jantung den dibuatnya... dengan muka yang serabai dan nantok-nantok lagi ni... 
aku pun keluar dari bilik tuk tengok apa yang  terjadi.... smua budak-budak yang laen pun kuar dari bilik masing-masing dengan blur2...hahaha... lawak jugak la situasi masa 2...hihi...
ingatkan kebakaran... cepat-cepatlah aku pun mencapai tudung dengan sweater tuk turun ke bawah...
alih-alih bila sampai kat bawah hostel, tiba-tiba satu pengumuman dibuat.............
" Perhatian kepada semua guru pelatih, anda diminta bertenang dan kembali menyambung tidur anda semua kerana terdapat sedikit masalah teknikal "..............
adoiyai..... tensionnya aku!!!!!!!!!! tak sangka tol dapat prank secara semula jadi dek kerana siren kebakaran pagi tue... dah la siren 2 terletak betul-betul depan bilik aku.... leh pekak den gini...huhu...
dengan sedihnya aku pun menumpang tidur di bilik ku syahana ku bali yang sudi mengajakku tidur dalam bilik dia sebab bilik dia tidak sebising bilik aku...huhu.... thanks ana... u are my sleep savior.... hahaha....
ooopsss.... btw, to all yang wish happy besday tuk saya.... thank you very much..... hihi... ( tahun ni last sambu besday sebagai gelaran cik... pas nie den dah jadi puan )... hahaha... kenangan yang melucukan tol...
ok la... that all for today... assalamualaikum........... :)

ni lah siren yang membingitkan telingaku...isk2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan