slmt dtg

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 20 Mei 2011

nk wat ape ag nie??

adoiyai....bosannya hdup nie... mggu exam tapi langsung xnak study....hahaha... semua orang suka dok perli-perli aku lak.. yela,mentang-mentang lah aku ni nak menamatkan karier aku sebagai playgirl top...hahaha..
playgirl ke?? ntahlah...berkawan memang ramai tapi standard la kn.. kadang kala kita selalu disalah ertikan atas perbuatan kita... pe yang kita fikirkan tak selalunya sama dengan orang laen fikirkan.. am i right??

exam aku ade 1 paper lagik jerk.. paper tuk hari rabu minggu depan... then aku terus flying blik penang...
nak siapkan diri tuk majlis perkahwinan aku... adoiyai,cuak giler aku rasa.. nak kahwin dah aku nie, dulu budget nak kahwin bila umur 25..tup..tup umur 23 tahun aku dah nak kahwin. besa ar 2..kita hanya mampu merancang but tuhan yang menentukan..

tema perkahwinan aku, adalah warna putih merah. meriah sangat ke warna 2?? hihi... merah memang warna kesukaan aku. putih lak warna kesukaan dia.. so,gabungan warna tu yang jadi tema perkahwinan aku. walaupun memang kami tak rancang,semua nie kebetulan sebab baju 2 jerk yang berkenan kat hati si dia.. susah jgak nak pilih baju kahwin nie,lagi-lagi baju lelaki.. tak banyak pilihan dan fesyen dia sma jerk.. laen lak baju pengantin perempuan,banyak sangat lak fesyennya sampai rambang mata aku nak pilih...hihi...

wrna dia ala-ala gni la..hahaha

*nnt aku cte len yerk... assalamualaikum.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan