slmt dtg

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 9 Mei 2011

Mohammad Kamarul Arif....

salam.... hari ini tjuk entry sy bertajuk mohammad kamarul arif....
tahu siapa dia?? dialah tunang ke sayangan saya yang bakal jadi suami saya dalam kurang 3 minggu lagi...
hihi.... percintaan kami memang unik dan pelik sikit... masing-masing terkenal dengan kehangatan bercinta dengan pasangan masing-masing tapi tiba-tiba tunang dengan orang laen... semua terkejut... lawak-lawak... :)
perkenalan di alam maya sememangnya sesuatu yang tidak saya jangkakan...haha... dulu bukan kemain lagi tak percaya dengan cinta internet tapi tup..tup... den pun bercinta disebabkan internet jugak...hihi...

memang kami bercinta tak lama macam pasangan yang laen, tapi bagi saya itu semua bukan jadi ukuran dalam sesuatu perhubungan.... janji sama-sama faham dan sayang cukup la..hihi... ( tapi saya slu jerk majuk dengan dia)... sorry taw awak... hihi... cinta jarak jauh bukanlah perkara yang senang, kadang-kadang asyik terasa and makan hati jerk... (ayat dia paling xske saya sebut)..hahaha... manalah tak terasa law tengok kawan-kawan leh g jumpe kekasih hati bla hujung minggu... tapi den?? jumpa dalam telefon je la gamaknyer... alahai..sadisnyerk...huhu... lama-kelamaan saya kena biasakan jugak dengan semua ni kan awak??? hihi.... ok lah, smpi sini je la... dh xde idea lak... :)

to mohammad kamarul arif............
thanks coz always be by my side dear...
saya selalu nangis-nangis dan cepat putus semangat law ada apa-apa...
tapi awak selalu bagi nasihat+bebel dekat saya...hahaha... (mmg kuat bebel jgak) hihi...
sememangnya kehadiran awak dalam hidup saya memberikan sejuta makna dalam kehidupan saya...
i love u more than u can imagine dear... 
xlama lagi kita dah nak jadi suami isteri... law saya perangai macam budak-budak lagi awak tolong tegurkan saya yerk... saya memang gini...kena jerk ditegur selalu...hihi...

take care of yourself my love.... love u so much!!! 

this is mohammad kamarul arif (my fiancee)... :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan