slmt dtg

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 18 Mei 2011

Exam oh exam... huhu...

salam.... dah lama tak menulis... konon-konon bz ngan exam la... sedangkan aku banyak habiskan masa dengan lepak-lepak dan tengok wayang free jerk...hahaha.... best kan??? dah dapat tiket wayang free... 3 hari aku mnjadikan wayang gsc di jj baru sebagai tempat aku melepak dan menghabiskan masa... heaven gila...hahaha....
mula hari selasa baru aku nak mula study.... exam hari khamis,memang last minutes preparation la...huhu...
memang ad niat hati nak mula awal tapi tetap mula lambat jugak... pemalas jugak aku nie... tak nak usaha lebih...hahaha.... 
oklah...sampai sini je la... dah lewat nie... aku nak tido dulu... sok pagi-pagi dah exam....
gudluck to all yang ambik paper bimbingan dan kaunseling kanak-kanak sok... dah doa dan usaha... so sekarang aku dah tawakal... selamat malam semua... assalamualaikum.... :)

ala-ala muka aku yang tension study...huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan