slmt dtg

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 19 Mei 2011

Kebosanan yang melampau...

assalamualaikum... adoiyai, bosan seyh malam nie. tak tahu nak buat ape..huhu..
kesudahannya ak memang tak nak study ag malam nie sebab stress ngan paper yang agak killer hingga menyebabkan aku tertido dalam bilik exam tadi. tapi tido pas dah jawab semua la, salah or betul tue laen kira. janji aku dah jawab semua soalan. kat paper pun tulis jawab semua soalan, tak pulak suh aku jawab semua soalan dengan betul dan tepat. so aku leh jerk jawab apa yang aku rasa betul...hahaha...

malam ni dengan kebosanan yang melanda diri aku,aku pun saja-saja usha tutorial video cara nak pakai shawl ala-ala macam hana tajima tue... dia cantik and nampak senang jerk dia pakai shawl. naek tension gak aku try nak wat cam dia. alih-alih len macam lak yang jadi,and aku bedal jerk...hahaha... nak tengok?? tapi jangan gelak lak sebab aku sememangnya comot.hahaha... sampai sini je la..nant aku tulis laen.. assalamualaikum... papai...

p/s : jangan muntah lak...hahaha.. :p

Scared enough??? hihi :)


aku yg budget comel... :p







2 ulasan:

  1. pewitt..chantekk~!
    ajar bolei? heheh

    BalasPadam
  2. cantek ke?? comot ade la..huhu...
    leh jerk law nk ajarkan.. :)
    ag cntik law ad pashmina yg lmbut ckit..

    BalasPadam